ליווי אישי בכתיבה

אפלטון טען, כי מורה הוא אינו אלא מיילד, מסייע לתלמיד ללדת מתוכו את מה שהוא כבר יודע בעצמו.  כך אני רואה את תפקידי כמנחה ומלווה כתיבה.

בהנחיה האישית מותאם התהליך לכותב/ב ולצרכיו/ה, החל בכותבים/ות בתחילת דרכם/ן המבקשים להוציא לפועל את הרעיון, ועד כותבים/ות מנוסים/ות יותר המבקשים/ות ליווי ועריכת כתב יד ו/או חוות דעת מקיפה.
 
בתהליך, שיכול להתנהל כסדנה פרטית, מקבל/ת הכותב/ת את מירב תשומת הלב ממני כמנחה, תוך שאנו מבקשים לאתר ביחד את קולו/ה הייחודי של הכותב/ת ולדייק אותו. התהליך יכול להיעשות בפגישות פנים מול פנים, ו/או באמצעות המחשב.
  • כיף להיות איתך וללמוד ממך

    לילך החמודה, כיף היה להיות איתך בקשר וללמוד ממך, ומעבר לשירה את פשוט מקסימה, תודה!"

    אבנר ארד, עריכת ספר שיריו "עם רדת הגלים", 2013

  • לי ולך, תודה

    לילך, על יצירה משותפת, לי ולך, תודה."

    רפי שפירא, עריכת ספרו "מסעותיי אל מחוזות החך", 2005

  • להפוך כתב יד לספר

    ללילך, בתודה על העזרה להפוך כתב יד לספר"

    סמדר כץ. עריכת ספרה "פסח בעיניים שלי", 2010

בניית אתר 

יסמין לב כשהלב והמחשב מתחברים